Ситуація, в якій опинилася Україна та її бізнес, змушує підприємців та директорів шукати можливість вижити, зберегти виробництво, знайти ринки збуту тощо. Одним із найбільш обговорюваних наразі заходів є релокація – перевезення бізнесу або його певних складових до іншого, більш безпечного, місця.
Як правило, бізнесмени стосовно релокації розглядають як стратегічні питання (робити чи не робити і, якщо робити, то куди), а також питання тактики (строки, засоби, люди, ресурси тощо). Мабуть, найважливішім стратегічним питанням релокації є обрання місця, куди буде перевезений бізнес. Останнім часом збільшилася кількість компаній, які обирають для цього не українські, а закордонні юрисдикції.
Коли саме варто подумати про релокацію за кордон, які фактори слід врахувати, хто і як може допомогти у цих складних проектах – це і не тільки ПАКУ запрошує обговорити під час онлайн-конференції
Ми поговорили про таке
Переїжджати чи зачекати?
Які фактори слід врахувати під час обрання країни релокації (розмір компанії, галузь, ринок збуту, наявність ресурсів, оподаткування тощо)?
«Плюси та мінуси», особливості країн, куди зазвичай відбувається релокація (Польща, Румунія, Угорщина, Молдова, Словаччина, Канада)
Місцеві програми підтримки релокації бізнесу з України
Хто і як в Україні може допомогти під час релокації?
Учасники дискусії
Роман Ващук
Галина Загороднюк
Андрій Корнута
Вероніка Арпінтін
Олександр Окунєв
Голова Правління
Професійної асоціації корпоративного управління