HR-директор і корпоративне управління:
Сучасні виклики і можливості розвитку кар’єри

ZOOM-конференція

25 травня 2021

19.00

До чого прагнути HR-директору? Усі, хто досягнув цієї позиції і вже встиг попрацювати у кількох компаніях, зіштовхуються з дилемою: що далі? Один з можливих шляхів – шлях в раду директорів компанії.

Ми поговоримо про


Як відрізняється роль HR-директора в компаніях, де:

  • Наглядова рада створена і успішно працює;
  • компанія знаходиться на етапі створення Ради;
  • Ради немає і її створення не планується.


Навіщо в Раді може бути потрібен директор з навичками і досвідом роботи в сфері управління персоналом? Який внесок він може (повинен) внести? Що він НЕ повинен робити?


Які перспективи кар'єрного росту для HR-директора в українських компаніях? Чи є у HR-директорів такий вектор розвитку, як увійти до складу Наглядової (Консультативної) Ради своєї або іншої компанії-не конкурента? Чи відомі подібні приклади в Україні та за кордоном?


Яка роль HR-директора в питаннях планування наступності (succession planning) менеджменту і Ради директорів? Пошук і перевірка кандидатів до складу Ради, переговори, контракти тощо? Чи щось ще?


Чи надають компанії своїм співробітникам навчання з корпоративного управління? Якщо так, то яким категоріям (топ-менеджерам, юристам, корпоративним секретарям, фахівцям у сфері комплаєнс, іншим категоріям)?


Чи бере участь HR-директор в розвитку членів Ради, чи вони цього не потребують? Чи члени Рад вирішують ці питання самостійно?


Учасники дискусії


Анна Власова

засновник і директор школи HRM

член наглядової ради Нової Пошти

Кандидат економічних наук; доцент; магістр бізнес-освіти Університету економіки та права Екс-ан-Прованс - Марсель, Франція (University of Economics and Law, d'Aix-Marseille, France). Має диплом з менеджменту Європейського Фонду Розвитку Менеджменту (EFMD). Професор з бізнесу Київської школи економіки (KSE). Працювала в Академії Наук, Київському національному економічному університету (КНЕУ), Міжнародному інституті бізнесу (МІБ), Києво-Могилянській бізнес школі (kmbs). Брала участь в спільних дослідженнях з менеджменту з Лондонської Бізнес-Школою [LBS] і в навчальних проектах USAID, CIDA, DANIDA і GIZ; проектах Світового Банку, Фонду Держмайна України та Національного агентства Україна з питань державної служби. Викладач Львівської бізнес школи (LvBS). Член Наглядової ради "Нова Пошта". 

Олександр Окунєв

Голова Правління

Професійної асоціації корпоративного управління

Має багаторічний досвід реалізації консалтингових проектів у складі команд консультантів International Finance Corporation (IFC) в Україні (1996-2001) та Міжнародного інституту бізнесу (з 2001). Автор низки навчальних програм для професіоналів корпоративного управління України, Казахстану, Узбекистану, Таджикистану, Монголії. Член Комітету з питань корпоративного управління та розвитку інструментів фондового ринку України НКЦПФР. Співавтор першого в Україні посібника з питань корпоративного управління (видання IFC, Київ, 1999), «The Handbook of International Corporate Governance» (видання Британського Інституту директорів, Лондон, 2005); автор та укладач посібника «Корпоративне управління в приватних та сімейних компаніях» (Київ, 2012), автор більше 100 публікацій з корпоративного права та управління.

Рената Дельпорте

старший віце-президент і Global HR Business Partner компанії SoftServe

Понад 25 років працює у компаніях: SoftServe, LEONI Wiring Systems, Nestle, Coca-Cola, DHL. У 2019 увійшла до ТОП-10 HR лідерів країни рейтингу HeadHunter. 9 з 10 років, які Рената працює в SoftServe, компанія залишається найкращим роботодавцем Східної Європи.

Маргарита Короткова

Директор з управління персоналом та соціальної політики Групи Нафтогаз

Понад 19 років працює у сфері управління персоналом, з них 16 років – як директор з управління персоналом, виконавчий директор. Впровадила низку проектів з реорганізації компаній та впровадження сучасних підходів в управлінні персоналом у масштабних галузевих і диверсифікованих холдингових структурах – «Атол Холдінг», «Квазар-Мікро», «Мілкіленд БВ». Реалізувала антикризовий менеджмент у інвестиційно-девелоперській групі «FIM Group». Набула досвіду в нафтогазовій галузі під час роботи у приватній газовидобувній компанії. З січня 2016 року – директор з управління персоналом Укргазвидобування. З жовтня 2017 –​​ директор з управління персоналом Групи Нафтогаз. ​

Юлія Пилипенко

              HR-директор Райффайзен Банк Аваль                              

У сфері управління персоналом працює більше 20 років. Була віце-президентом по роботі з персоналом на території Центральної та Східної Європи в компанії Anheuser-Busch InBev. Займала посаду директора з персоналу в «МЕТРО Cash & Carry Україна». Відповідала за розвиток та впровадження стратегії роботи з персоналом, зокрема за керування талантами, розвиток співробітників, заохочення персоналу та формування бренду роботодавця. З 2020 року - директор по персоналу Райффайзен Банку Аваль.

Відео


Email info@cgpa.com.ua
Телефон +38 044 228-87-59