Безкоштовні воркшопи

для громадських організацій, особливо для волонтерських та благодійних, які займаються залученням донорських коштів з-за кордону

З початком військових дій багато організацій та окремих людей за кордоном прагнуть надати фінансову та матеріальну допомогу Україні, перераховуючи кошти, передаючи обладнання, гуманітарну допомогу тощо. Багато хто з них задається питанням вибору надійної організації в Україні для співпраці, якій вони б довіряли.

Серія наших воркшопів присвячена питанням:


ТРАНСПАРЕНТНОСТІ

ПІДЗВІТНОСТІ

ПОБУДОВИ ДОВІРИ

СИСТЕМИ АНТИКОРУПЦІЙНОГО КОМПЛАЄНСУ

НАЙКРАЩИХ ПРАКТИК КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

У результаті 


Громадські організації розумітимуть головні принципи та стандарти організації роботи для побудови довірчих відносин із партнерами та залучення якомога більшого обсягу допомоги Україні



Організатор


Професійна асоціація корпоративного управління

Професійна асоціація корпоративного управління (ПАКУ) була заснована в Києві в 2009 році як громадська організація і в даний час є провідною експертною спільнотою та центром генерування реформ корпоративного управління в Україні. Вона об’єднує понад 160 фахівців з корпоративного управління та корпоративного права. Місія ПАКУ - допомогати українському бізнесу стати більш прибутковим та сталим шляхом розвитку систем ефективного корпоративного управління. ПАКУ - це центр знань та досвіду для фахівців з корпоративного управління та українського бізнесу загалом. ПАКУ бере активну участь у формуванні та реалізації державної політики щодо діяльності акціонерних товариствах та належного корпоративного управлінні в Україні; надає роз’яснення та рекомендації щодо законопроектів та прийнятих законів.

За підтримки


Building since 1943

Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inventore veritatis et quasi.

Програма


25 січня 2023
15:00-17:45 

Корпоративне управління в неприбуткових організаціях: що саме мається на увазі, навіщо це потрібно і як забезпечити?

визначення та елементи корпоративного управління


кому і навіщо потрібно корпоративне управління


що таке «найкращі стандарти корпоративного управління»


органи управління неприбуткової організації, їх побудова, взаємодія, організація роботи


Олександр Окунєв

Голова Правління ПАКУ з моменту заснування Асоціації у 2009 р. Засновник Українського інституту корпоративного управління. Має багаторічний досвід реалізації консалтингових проектів у складі команд консультантів International Finance Corporation (IFC) в Україні (1996-2001), Міжнародного інституту бізнесу (2001-2012) та Українського інституту корпоративного управління (з 2012). Автор низки навчальних програм для професіоналів корпоративного управління України, Казахстану, Молдови, Узбекистану, Монголії. Член Комітету з питань функціонування емітентів та корпоративного управління НКЦПФР. Автор та науковий керівник першої в Україні програми професійної підготовки корпоративних секретарів, що реалізується з 2000 року по теперішній час. Член Ради Національного реєстру корпоративних директорів. Співавтор першого в Україні посібника з питань корпоративного управління (видання IFC, Київ, 1999); а також «The handbook of international corporate governance» (видання Британського Інституту директорів, Лондон, 2005); автор і упорядник посібника «Корпоративне управління в приватних та сімейних компаніях» (Київ, 2012), автор-укладач двох видань посібника «Антикорупційний комплаенс» (Київ, 2018 та 2023), автор понад 100 публікацій з питань корпоративного права та управління.

1 лютого 2023

15:00-17:45

Фінанси, прозорість та звітність громадських організацій як запорука довіри до них

законодавчі та податкові вимоги, яких повинна дотримуватись громадська організації при співпраці з донорами та благодійниками


процедури, які рекомендовано виконувати перед укладенням договору з донором та благодійником


співпраця з краунфандинговими платформами та бізнесом (нерезиденти та нерезиденти)


гуманітарна допомога: нюанси законодавства та правила звітування


фінансова та управлінська звітність, в чому різниця і правила звітування


оприлюднення фінансової звітності, яку форму вибрати і навіщо


система внутрішнього контролю як підтвердження сталості та ефективного управління


аудит як запорука прозорості: види та правила проходження


Лариса Шкурка

  • Керуюча партнерка Compass Group;
  • Сертифікована аудиторка;
  • Магістр ділового адміністрування за програмою «Менеджмент проектів та консалтинг»;
  • Бізнес-тренерка та консультантка з питань організаційного розвитку;
  • Податкова експертка у сфері медіа, IT-бізнесу, представництва нерезидентів, МТД, неприбуткового сектору.

Протягом 20 років співпрацює з проектами міжнародної технічної допомоги як консультант з розвитку організаційного потенціалу та вдосконалення інституційної спроможності неприбуткових організацій. Проводить міжнародні аудити, організаційний аудит по проектам, профінансованим USAID, SIDA, Представництвом ЄС в Україні тощо.

Здійснює консультативну підтримку нерезидентів у виборі форми присутності на території України, експертно-консультативну підтримку представництв нерезидентів в Україні.

Має практичний досвід з розробки системи управлінського обліку для господарських підприємств та неприбуткових організацій.

Здійснює проектування систем управління проектами при реалізації міжнародних проектів.

Експертка проектних груп по удосконаленню діючого податкового законодавства. 

8 лютого 2023

15:00-17:45

Антикорупційний комплаенс як головний виклик у діяльності сучасних неприбуткових організацій України

Сергій Деркач

Керівник департаменту запобігання та виявлення корупції Національного агентства з питань запобігання корупції

15 лютого 2023

15:00-17:45

Практикум «Як перевірити неприбуткову організацію на доброчесність: КОРИСНИЙ ДОСВІД ТА ПОРАДИ» 

Павло Верхняцький

  • Директор та Керуючий партнер СOSA
  • Спеціаліст в галузі комплаєнсу та корпоративної розвідки в міжнародному розрізі.
  • Член Громадської Ради Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК);
  • Директор Бюро протидії комерційним злочинам та корупції Міжнародної Торгової Палати в Україні (ICC);
  • Член Комітету з питань етики Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу (UNIC);
  • Співголова Комплаєнс Клубу Американської торговельної палати 

Керує проектами з дослідження комплаєнс ризиків в діяльності юридичних осіб в Україні та закордоном, а також проектами з запобігання корпоративного шахрайства та розшуку активів. Консультує та координує проекти з оцінки політичних, соціо-економічних ризиків ведення бізнесу в конкретній галузі чи країні з точки зору стратегії розвитку.
Керує проектами з оцінки рівня доброчесності та комплаєнсу локальних та міжнародних компаній, що передбачає аналіз внутрішніх організаційних бізнес процесів, зокрема механізмів і контролів комплаєнс процедур, проведення документального аудиту, дослідження корпоративної культури компанії, та включає аналіз діяльності компанії на ринку.

Юлія Врублевська

Проектний координатор UNIC. Більше 10 років працює в сфері антикорупції, має досвід роботи у державних органах - Міністерстві юстиції України, Національному агентстві з питань запобігання корупції - де займалася розробкою національного регулювання та підвищенням обізнаності з питань запобігання корупції в органах влади, оцінки ризиків та планування їх мінімізації у державному та приватному секторах, організації ефективного функціонування антикорупційних механізмів.

З 2018 року приєдналася до команди UNIC та впродовж цього часу займається питаннями поширення культури доброчесності серед бізнесу через організацію та проведення тематичних просвітницьких заходів, розробку гайдлайнів та стандартів документів, індивідуальне консультування та інші активності. Крім того, у Секретаріаті UNIC Юлія супроводжує напрямок належного планування діяльності та звітності, у тому числі фінансової для міжнародних організацій та фінансових інституцій.

ВЗЯТИ УЧАСТЬ у воркшопах

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Організатор залишає за собою право не підтвердити реєстрацію.

Реєстрація відкрита до 23 січня 2023. Результати відбору будуть повідомлені відібраним учасникам 24 січня 2023 до 15:00.