Програма професійного розвитку підприємців 

Управління малим та середнім бізнесом: від стартапу до сталого розвитку



21-23 вересня 2023
10.00-17.30

ПАКУ шукає вмотивований український бізнес, який готовий відкривати нові можливості для розвитку через вихід на міжнародні ринки, залучення іноземних та вітчизняних інвестицій!
Програма є відповіддю на виклик перед середніми українськими підприємствами, що змушені шукати нові можливості для збереження власного бізнесу в умовах повномасштабної війни в Україні. 

Програма передбачає розгляд питань, які будуть актуальними в період післявоєнного відновлення бізнесу в Україні. Це питання, пов'язані з отриманням інвестицій, фінансової допомоги на відновлення бізнесу, антикорупційного комплаєнсу, впровадження стандартів та дотримання принципів ESG.

РОСТЕ І ПОТРЕБУЄ СИСТЕМНОГО УПРАВЛІННЯ І ОНОВЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ПЛАНУЄ ВИХОДИТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК та залучати фінансування ДОНОРІВ
ПРАГНЕ БРАТИ УЧАСТЬ У ДЕРЖАВНИХ ТЕНДЕРАХ З ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
ПРАГНЕ ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ESG ТА НАЛЕЖНИХ ПРАКТИК КОМПЛАЄНСУ

ви маєте можливість отримати нові знання та навички для запровадження належного корпоративного управління, практик комплаєнсу та ведення фінансового обліку у власних компаніях, щоб стати привабливими для партнерів. 

Після завершення програми учасники володітимуть ключовими принципами та стандартами організаційної діяльності компаній з метою побудови взаємної довіри з партнерами, залучення максимального обсягу інвестицій та налагодження ефективних відносин як із представниками українського бізнесу, так і з міжнародними партнерами.

21-23 вересня  2023


10.00-17.30


Київ, вул. Володимирська, 23 (є укриття)
або онлайн


Основні блоки програми


Засади партнерства та корпоративного управління при створенні бізнесу (частки, взаємні очікування, психологічна сумісність, прогнозне планування майбутнього, корпоративний договір, питання корпоративного управління тощо)


Роль членів Ради компанії у стратегічному процесі. Що може дати Рада власникам стартапу і як їм залучити якісних членів Ради?


Стратегія голубого океану


Систематизація бізнесу та залучення фінансування 


Можливості залучення фінансування. Гранти для бізнесу в умовах війни


Маркетингова стратегія бізнесу


Побудова та управління командою


Комплаєнс та бізнес-етика як запорука сталості бізнесу


Комплаєнс у дії: як уникнути помилок і досягти результатів


Застосування принципів ESG для сталого розвитку МСБ


Кейси


Спікери


Олександр Окунєв

Голова ради директорів
Професійної асоціації корпоративного управління

Тимур Баіров

Голова казахстанського підрозділу Bitfury Group, член Ради директорів АТ "Центр міжнародних програм"

Ніна Домбровська

Членкиня наглядової радиSoborna Europe

Тарас Кириченко

Голова НР ТОВ «Нова пошта», член НР АТ «Ощадбанк» (2019-2021), Голова Правління АТ «Правекс Банк» (2010-2019)

Мар’яна Кобеля-Звір

Директорка консалтингової компанії «Центр розвитку «ЧАС ЗМІН». Засновниця Школи з написання грантових проєктів “ЧАС ЗМІН”

Тім

Коган

Радник зі злиттів та поглинань і стратегії, Tim Kogan & Co, директор з інвестиційного банкінгу FinPoint (2018-2019) та Capital Times (2009-2014). Магістр фінансів. MBA від школи менеджменту Coller Тель-Авівського університету та бізнес-школи Stern Нью-Йоркського університету

Антоніна Прудко

Голова Секретаріату UNIC

Мирослава Трандаш

Керуючий партнер рекрутингової агенції Talentor

Ольга Шенк

ПАРТНЕР ПРАКТИКИ ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ТА КОМПЛАЄНСУ В КИЇВСЬКОМУ ОФІСІІ МІЖНАРОДНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ФІРМИ CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG

Олена Юзькова

Сертифікований консультант з управління, бізнес-коуч, фасилітатор, медіатор, викладач MBA, PhD в публічному управлінні та адмініструванні

Повна вартість

35 000 грн

СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД ЄБРР ТА УРЯДУ ШВЕЦІЇ

За підтримки ЄБРР та фінансування уряду Швеції у рамках Фонду сприяння малому бізнесу ЄБРР (інші донори: Ірландія, Італія, Корея, Люксембург, Норвегія, США, Швейцарія, Японія, та ТайваньБізнес – Фонд Технічного Співробітництва ЄБРР)

Реєстрацію аплікаційних форм завершено

Вартість навчання за програмою становить 35 000 грн. Для власниць, директорок та менеджерок виключно МСБ+* в Україні ЄБРР, уряд Швеції та ПАКУ надають стипендію, яка компенсує 85% вартості навчання.

*МСБ+: малий та середній бізнес із розширеними критеріями – від 10 до 500 працівників та річним оборотом до 50 млн євро, понад 50% компанії повинно належати громадянам України

Учасниці, які пройшли відбір, оплачуватимуть тільки реєстраційний внесок у сумі 5 000 грн.

Кількість стипендій обмежена. Організатори залишають за собою право відмовити в наданні стипендії у разі невідповідності аплікантки вимогам, а саме:

  • аплікантка повинна бути власницею чи очільницею української компанії МСБ+ чи частини компанії (менеджеркою середньої та вищої ланки);
  • компанія, якою володіє чи керує аплікантка, повинна бути відкритою та прозорою;
  • аплікантка повинна бути взірцем з питань бізнес-етики, не мати судимостей, не фігурувати в корупційних справах;
  • у компанії і в аплікантки не може бути зв’язків з країнами-агресорами;
  • аплікантка повинна бути готова старанно відвідувати всі заняття за програмою, а також брати активну участь у розборі кейсів та роботі в групах  та надати зворотний зв’язок за зверненням через півроку після завершення програми.
Для отримання стипендії необхідно заповнити реєстраційну форму до 10 вересня 2023 року. Організатори повідомлять про результати надання стипендії через електронну пошту до 15 вересня 2023 року.

У реєстраційній формі є питання «Чому вас зацікавила участь у програмі? Як вона допоможе в особистому професійному розвитку чи в розвитку компанії?». Відповідь на це питання буде одним з ключових факторів під час відбору учасників. Окрім того, реєстрація не буде розглядатися без надісланого релевантного резюме аплікантки на адресу info@cgpa.com.ua протягом двох днів після заповнення реєстраційної форми.

Для того, щоб отримати сертифікат про завершення програми учасниця повинна старанно відвідувати всі заняття та активно брати участь в обговоренні кейсів. 

СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД ЦЕНТРУ МІЖНАРОДНОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

ПАКУ за підтримки Центру міжнародного приватного підприємництва (CIPE) надає стипендію для представників українських підприємств, які змушені шукати нові можливості для збереження власного бізнесу в умовах повномасштабної війни в Україні. 

Стипендія компенсує 60% вартості навчання.

Учасники, які пройшли відбір, оплачуватимуть тільки  14 000 грн.

Кількість стипендій обмежена. Організатори залишають за собою право відмовити в наданні стипендії без пояснень.

Для отримання стипендії необхідно заповнити реєстраційну форму до 10 вересня 2023 року. Організатори повідомлять про результати надання стипендії через електронну пошту до 15 вересня 2023 року.

У реєстраційній формі є питання «Чому вас зацікавила участь у програмі? Як вона допоможе в особистому професійному розвитку чи в розвитку компанії?». Відповідь на це питання буде одним з ключових факторів під час відбору учасників. 

Телефон +38 (044) 228-87-59
+38 (068) 228-87-59