Програма професійного розвитку підприємців 

Управління малим та середнім бізнесом: від стартапу до сталого розвитку




ПАКУ шукає вмотивований український бізнес, який готовий відкривати нові можливості для розвитку через вихід на міжнародні ринки, залучення іноземних та вітчизняних інвестицій!
Програма є відповіддю на виклик перед середніми українськими підприємствами, що змушені шукати нові можливості для збереження власного бізнесу в умовах повномасштабної війни в Україні. 

Програма передбачає розгляд питань, які будуть актуальними в період післявоєнного відновлення бізнесу в Україні. Це питання, пов'язані з отриманням інвестицій, фінансової допомоги на відновлення бізнесу, антикорупційного комплаєнсу, впровадження стандартів та дотримання принципів ESG.

РОСТЕ І ПОТРЕБУЄ СИСТЕМНОГО УПРАВЛІННЯ І ОНОВЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

ПЛАНУЄ ВИХОДИТИ НА МІЖНАРОДНИЙ РИНОК та залучати фінансування ДОНОРІВ
ПРАГНЕ БРАТИ УЧАСТЬ У ДЕРЖАВНИХ ТЕНДЕРАХ З ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
ПРАГНЕ ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ ESG ТА НАЛЕЖНИХ ПРАКТИК КОМПЛАЄНСУ

ви маєте можливість отримати нові знання та навички для запровадження належного корпоративного управління, практик комплаєнсу та ведення фінансового обліку у власних компаніях, щоб стати привабливими для партнерів. 

Після завершення програми учасники володітимуть ключовими принципами та стандартами організаційної діяльності компаній з метою побудови взаємної довіри з партнерами, залучення максимального обсягу інвестицій та налагодження ефективних відносин як із представниками українського бізнесу, так і з міжнародними партнерами.

Основні блоки програми


Засади партнерства та корпоративного управління при створенні бізнесу (частки, взаємні очікування, психологічна сумісність, прогнозне планування майбутнього, корпоративний договір, питання корпоративного управління тощо)


Роль членів Ради компанії у стратегічному процесі. Що може дати Рада власникам стартапу і як їм залучити якісних членів Ради?


Стратегія голубого океану


Систематизація бізнесу та залучення фінансування 


Можливості залучення фінансування. Гранти для бізнесу в умовах війни


Маркетингова стратегія бізнесу


Побудова та управління командою


Комплаєнс та бізнес-етика як запорука сталості бізнесу


Комплаєнс у дії: як уникнути помилок і досягти результатів


Застосування принципів ESG для сталого розвитку МСБ


Кейси


Спікери


Олександр Окунєв

Голова ради директорів
Професійної асоціації корпоративного управління

Тимур Баіров

Голова казахстанського підрозділу Bitfury Group, член Ради директорів АТ "Центр міжнародних програм"

Ніна Домбровська

Членкиня наглядової радиSoborna Europe

Тарас Кириченко

Голова НР ТОВ «Нова пошта», член НР АТ «Ощадбанк» (2019-2021), Голова Правління АТ «Правекс Банк» (2010-2019)

Мар’яна Кобеля-Звір

Директорка консалтингової компанії «Центр розвитку «ЧАС ЗМІН». Засновниця Школи з написання грантових проєктів “ЧАС ЗМІН”

Тім

Коган

Радник зі злиттів та поглинань і стратегії, Tim Kogan & Co, директор з інвестиційного банкінгу FinPoint (2018-2019) та Capital Times (2009-2014). Магістр фінансів. MBA від школи менеджменту Coller Тель-Авівського університету та бізнес-школи Stern Нью-Йоркського університету

Антоніна Прудко

Голова Секретаріату UNIC

Мирослава Трандаш

Керуючий партнер рекрутингової агенції Talentor

Ольга Шенк

ПАРТНЕР ПРАКТИКИ ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ТА КОМПЛАЄНСУ В КИЇВСЬКОМУ ОФІСІІ МІЖНАРОДНОЇ ЮРИДИЧНОЇ ФІРМИ CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG

Олена Юзькова

Сертифікований консультант з управління, бізнес-коуч, фасилітатор, медіатор, викладач MBA, PhD в публічному управлінні та адмініструванні

Повна вартість

35 000 грн

Телефон +38 (044) 228-87-59
+38 (068) 228-87-59